środa, 26 czerwca 2013

Śniadaniowy sok bez sokowirówki

Od niedawna jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami sokowirówki. Do tego czasu na śniadanie często robiliśmy poniższy sok - po raz pierwszy piłam go u znajomych w Niemczech. Polecam.

Składniki (na 2 osoby):

  • 2 banany,
  • 2 kiwi,
  • sok wieloowocowy (cytrusowy) lub pomarańczowy.

Sposób przygotowania:

  1. Owoce obieramy, kroimy na kawałki i wrzucamy do miski. Rozdrabniamy blenderem.
  2. Owoce przekładamy do wysokich szklanek. Uzupełniamy sokiem (trzeba owoce trochę rozrzedzić). Mieszamy.

Gotowe!

SMACZNEGO!

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym blenderem!! Cały czas potwornie zazdrościłam mamie jej sokowirówki (ma philipsa), która też ma wyciskarkę do cytrusów i mega szybko robi dużo soku. Kompletnie nie pomyślałam, że mogę sobie zrobić taki sok wykorzystując mój blender! Dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się. Też byłam zaskoczona, kiedy znajoma w Niemczech zrobiła mi ten sok pierwszy raz: takie proste, a jakie genialne :)

    OdpowiedzUsuń